Friday, June 10, 2011

Salam Maju Jaya Peserta Program 1Malaysia Leadership and Youth Training

SELAMAT MENJALANI KPO KEPADA PARA MAHASISWA/I YANG TERPILIH MEWAKILI PERSATUAN DI BAWAH PMUKM BAGI MENYERTAI 
PROGRAM INI..
Menjadi seorang pemimpin yang berkualiti perlu mempunyai asas kepimpinan yang perlu dipupuk sejak awal lagi.Pemimpin yang berkualiti bukan hanya perlu mempunyai motivasi diri yang tinggi untuk menaikkan semangat dirinya sendiri untuk sedia berkhidmat,malahan perlu mempunyai aura untuk menaikkan semangat juang anak-anak buahnya agar turut bekerja bersama mereka!!!

Program 1Malaysia Leadership and Youth Training diadakan bermula hari ini 10 Jun 2011 hingga 12 Jun 2011 diadakan untuk memberi ruang dan peluang kepada mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia melebarkan pengetahuan mengenai ilmu pengurusan organisasi.
Persatuan/Organisasi yang terlibat adalah seperti Persatuan Mahasiswa Fakulti, Persatuan Anak Negeri, Jawatankuasa Kebajikan Siswa/i, serta persatuan-persatuan yang bernaung di bawah Persatuan Mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia (PMUKM).

Semoga program ini mampu memberikan impak positif ke arah melahirkan mahasiswa berkepimpinan yang bakal menerajui tampuk pimpinan negara yang kita cintai iaitu Malaysia.
Ayuh kita berganding bahu mencorak  kepimpinan yang mantap.BERSAMA MAHASISWA MEREALISASI VARSITI~

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates