Thursday, November 24, 2011

Sehari bersama MPP FST

Majlis Perwakilan Pelajar Fakulti Sains dan Teknologi terus komited meneruskan agenda kebajikan. Terbaru MPP FST yang di wakili oleh Nor Amalina Sazali, Aida Rahayu, dan Noraini Jumahir telah mengadakan program 'Sehari Bersama MPP FST'. Turut sama didalam program khas ini adalah sudara Arif Misrol, Speaker PMUKM dan Timbalan Dekan Fakulti Sains & Teknologi ,Prof Dr Shahidan bin Radiman. Program ini diadakan khas untuk mendapatkan maklumbalas berkaitan hal-hal kebajikan pelajar FST, bertepatan dengan manifesto yang telah dilaungkan oleh MPP Nurul Mardhiah Kamaruddin,yang tidak dapat bersama-sama disebabkan masalah yang tidak dapat dielakkan.

Slot ini adalah salah satu usaha yang dilakukan oleh pihak MPP FST GMUKM untuk mendekati mahasiswa/wi dalam usaha membantu mereka menyelesakan masalah berkaitan kebajkan.Segala aduan dan suara yag telah dilontarkan akan diambil tindakan sewajarnya oleh pihak MPP FST GMUM.

"Terima kasih buat semua warga FST yang telah memberi kerjasama. Setiap aduan yang kami terima,akan kami diberi tindakan sewajarnya. Teruskan menyapaikan suara-suara mahasiswa anda. Ingat, suara anda,tanggungjawab kami".- MPP Amalina Sazali






Dalam pada itu,pihak Gabungan Mahasiswa FST menyeru kepada semua mahasiswa/wi UKM khususnya mahasiswa/wi Fakulti Sains & Teknologi untuk terus menyalurkan sebarang masalah berkaitan kebajikan kepada kami. Sebarang aduan atau permasalahan  boleh terus diadukan melalui fb Gm-FST UKM .

~Saya Mahasiswa Prihatin~

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates